cDOCS Solaria – Avtomatizacija postopkov, zmanjšanje napak, avtomatizacija likvidacije

cDOCS Solaria – Avtomatizacija postopkov, zmanjšanje napak, avtomatizacija likvidacije

cDOCS Solaria – Avtomatizacija postopkov, zmanjšanje napak, avtomatizacija likvidacije
  • Določitev jasnih pravil in preprečitev izgube dokumentov, ki so varno shranjeni na enem mestu
  • Digitaliziranje, razpoznavanje, potrjevanje, shranjevanje, organiziranje, označevanje in prenašanje dokumentov
  • Optimizacija dela s poslovnimi dokumenti in možnost avtomatske likvidature
Splošne prednosti rešitve

Splošne prednosti rešitve

  • Prepoznavanje in digitalno shranjevanje fizičnih in digitalnih dokumentov
  • Zasnovana za vsakodnevne uporabnike – enostavna za uporabo:
    • Izvedemo tudi šolanje uporabnikov
  • Podprti dokumenti: računi, dobropisi, pogodbe, sodni dokumenti ...
  • Centralni register dokumentov – vsi dokumenti so shranjeni digitalno na enem mestu:
    • Preprosto deljenje dokumentov z drugimi uporabniki
    • Samodejno, varno in pregledno shranjevanje dokumentov
  • Možnost omejitve dostopa do vsebin glede na uporabnika
  • Cena storitve glede na dejansko mesečno porabo
  • Nakup novih skenerjev večinoma ni potreben, ker lahko uporabimo obstoječe multifunkcijske naprave
  • Na voljo v oblaku brez nakupa strežnikov ali lokalno
  • Zmanjšanje papirnega poslovanja prispeva k ohranjanju okolja, hitrejši izmenjavi dokumentov in zmanjšanju stroškov poštnin
Optimizacija elektronskega poslovanja

Optimizacija elektronskega poslovanja

  • Podpora uvozu elektronskih računov v obliki pdf in xml, samodejno odpenjanje datotek pdf in xml iz prejete e-pošte
  • Samodejna zaznava podatkov in verifikacija podatkov na dokumentih:
    • Dobavitelj, številka, datum, valuta, zneski ...
    • Podpora blagovnim, stroškovnim računom
    • Samodejno razpoznavanje obveznih elementov računa
  • Hitrejše in sledljivo potrjevanje računov
  • Likvidatura prejetih računov s samodejnim uparjanjem pripadajočih skladiščnih prevzemov
  • Posebne procedure za delno ali v celoti zavrnjene račune
  • Osnovni sistem: implementacija razpoznavanja za približno 80 tipov različnih faktur in dokumentov
  • Možnost: dodatna implementacija dopolnitev in integracija na druge sisteme ERP za prenos prejetih računov v finance ali računovodstvo
Stopite v kontakt z nami