Kontakti

RCL Int. d.o.o.
Alešovčeva 50
SI- 1000 Ljubljana
T: 01 51 40 350
F: 01 50 56 863
E: info@rcl-group.com

Strokovna podpora … na voljo v vsakem trenutku

Zagotavljamo vam podporo – po vaši meri, standardih in pričakovanjih – zato, da se boste vi lahko posvetili vašemu delu in strankam. Vzdrževanje poslovnih informacijskih sistemov in podpora je ključ do zadovoljstva vaših uporabnikov. Zavedamo se, da so vaše zahteve in pričakovanja različna zato vam poleg standardnih vzdrževalnih paketov nudimo možnost prilagoditve le teh v skladu z vašimi potrebami. Vsebino in vzdrževanje si lahko prilagajate v smislu opredelitve:

  • odzivnega časa vzdrževalne ekipe na intervencijske zahtevke,
  • terminskega plana pripravljenosti vzdrževalne ekipe (redni delovni čas, dežurna služba, 24/7),
  • vsebine vzdrževanja in podpornih aktivnosti, ki so vključene v medsebojno pogodbo (svetovanje in konzultacije, razvoj …)
  • segmentov, ki so vključeni v okvir vzdrževanja (programske rešitve, IT infrastruktura, komunikacijska infrastruktura in strojna oprema)

... na vseh področjih

Vzdrževanje in podporo nudimo tako za področja poslovnih rešitev (cRCL, Microsoft Business Solutions) kot tudi za ostala področja IT infrastrukture:

  • vzdrževanje centralnih strežniških sistemov (sistemska podpora, nadzor delovanja, posodobitev sistemov)
  • vzdrževanje, administracija in optimizacija podatkovnih baz (MS SQL, Oracle)
  • vzdrževanje strojne opreme (PC postaje, POS sistemi, periferne enote, tiskalniki)
  • vzdrževanje komunikacijskih / terminalskih strežniških sistemov (Citrix farme)
  • vzdrževanje in najem ročnih terminalov

Za dodatne informacije stopite v stik z nami.
 

RCL stranke

Za podporo smo dosegljivi preko